محصولاتی که دارای عبارت 'روانشناسی-رنگ' هستند
دانلود پاورپوینت روانشناسی رنگ در تبلیغات و برند
رنگهاى اصلى رنگهاى اصلى شامل سه رنگ زرد، آبى و قرمز است که با این سه رنگ مىتوان همه رنگهاى موجود در طبیعت را حتى رنگ سیاه بهدست آورد البته حضور رنگ سفید الزامى است در واقع اشیاء داراى هر رنگى باشند در ترکیب رنگىشان، همیشه این سه رنگ وجود دارد و تنها با این سه رنگ اولیه به اضافه سفید مىتوان گامى از رنگهاى بىشمار بهوجود آورد رن
این مجموعه یکی از بهترین تحقیق ها و مقالات مختصر درباره تشریح رنگها ازمنظر علم روانشناسی و تاثیرات آن بر خلق خوی ودر کل زندگی انسانها میباشد فایل به صورت زیپ بوده و محتوی فایل در قالب آفیس وورد میباشد
این فایل پاورپوینت برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شده و حاوی 19 اسلاید است دانشجویانی که درس سمینار در مدیریت دارند، می توانند از این فایل بهره لازم را ببرند فهرست مطالب مقدمه روانشناسی رنگهای مختلف طعم رنگها اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات رنگ ها و فرهنگ نتیجه گیری
روانشناسی رنگ با وجودی که اثر رنگها تا حدودی ذهنی است و در مورد اشخاص مختلف فرق میکند امّا برخی از تاثیرات رنگها دارای معنی یگانهای در سراسر جهان هستند رنگهایی که در طیف رنگها در ناحیه قرمز قرار دارند به عنوان رنگهای گرم شناخته میشوند که این دامنهاش از احساسات گرم و صمیمانه تا احساس خشم
دسته بندی محصولات