محصولاتی که دارای عبارت 'بررسی-عوامل-موثر-بر-بهبود-ارتباط-و-تعامل-دوسویه-با-مشتریان-سازمانهای-دولتی-با-توجه-به-فصل-اول-برنامه-تحول-اداری-دولت' هستند
اعتبار سازمانها به ارتباط با مشتری و تأمین رضایت آنها بستگی دارد و سازمانها برنامه های وسیعی را برای این امر اختصاص داده اند با گذشت زمان و شكل گیری سازمانها و همچنین پیشرفت جوامع از جهات مختلف ضرورت ارتباط مشتریان و ارائه راهكارهایی جدید به آنها در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم از ضروریات سازمانها بوده است و هر سازمان برای آگاهی از میزان اعتبا
دسته بندی محصولات