محصولاتی که دارای عبارت 'بازار' هستند
بازاریابی و مدیریت بازار فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 280 اسلاید حجم کل فایل اصلی 27 MB مولف حسن الوداری
پایان نامه برای ارایه با زبان اصلی
کتاب آموزش تحلیل تکنیکال بازار سرمایه همچون فارکس، بورس، ارز دیجیتال، بورس کالا و با فراگیری نکات این کتاب به راحتی روند و تغییر روند بازارهای سرمایه را پیش بینی نمایید
بعد از مطالعه ی این فایل شما راه های کسب سود با ریسک بسیار پایین، که افراد مبتدی در جریان آنها نیستند را یاد می گیرید
دانلود قابل پاورپوینت بررسی و مطالعه ارزش افزوده اقتصادی ( EVA) ،در حجم 42 اسلاید قابل ویرایش
دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی جهت رشته مدیریت در 64 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
مقدمه ای بر مدیریت دانش مفهوم دانش اطلاعات ابزار چند معیار مهم برای تبدیل داده ها به اطلاعات تبدیل اطلاعات به دانش از طیف واژه های زیر صورت می پذیرند فرآیند فرآوری دانش دانش در عمل توجه به واقعیتها آگاهی به واقعیت ( درك پیچیدگی) قوانین سرانگشتی، شمّ و شهود دانش به مثابه دارایی شركت اقتصاد متغیر جهانی اقتصاد
پاورپوینت تاثیر رنگ ها در بازاریابی مناسب ارائه درس اصول بازاریابی
بازاریابی بین المللی فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 294 اسلاید حجم کل فایل ZIP 97MB
ترجمه مقاله The importance of etrust and improving strategic business performance
بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری
طرح توجیهی اشتغال فراگیر پرورش آهو 30 راس اشتغال 2 نفر در سال 97
طرح توجیهی اشتغال فراگیر و روستایی کارگاه تزریق پلاستیک 90 تن با اشتغال 4 نفر در سال 97
پدیده شکاف قیمت گذاری سهام و تاثیر آن بر تصمیمات و رفتار مدیران و سرمایه گذاران از زمینه های جدید در تحقیقات علوم مالی می باشد هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر شکاف قیمت گذاری و پاداش مدیران بر سرمایه گذاریشرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد
مدیریت بازاریابی بین الملل International Marketing Management دکتر سهیل سرمد سعیدی فصل اول مقدمه ای بر بازاریابی بین المللی فصل دوم محیط بازاریابی فصل سوم تحقیقات بازاریابی فصل چهارم محصولات بین المللی فصل پنجم شناخت سازمانها و بازارهای بین المللی فصل ششم راه های ورود به بازارهای خارجی فصل هفتم بازاریابی صنعتی فصل هشتم قیمت گذاری
باسلام دوستان در این مجموعه به بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای پرداخته شده است این بررسی در قالب آفیس word و در مجموع 110 صفحه میباشد با آرزوی موفقیت
مبانی نظری مفهوم تقاضای نیروی کار، تئوریهای تقاضای عامل کار، تئوریهای حاکم بر بازار کار زنان، فرصتها و چالشهای جهانی شدن
مبانی نظری شکل گیری نظام ارزی، وضعیت بازار ارز در اقتصاد ایران، اثر اشاعه ای نرخ ارز، نظریات اقتصادی در خصوص منشاء تورم
مبانی نظری بازار های مالی وانواآن،توسعه مالی، معیارهای آزادسازی تجاری و مالی
دارایی ، صورت مالی ، سرمایه گذاری
مبانی نظری نوسانات بازار سهاممدل سازی بازار سهاماندازه گیری نوسان
دسته بندی محصولات